Sunday, December 30, 2012

Mencintai Tak Semestinya Memiliki

Mencintai Seseorang Tak Semestinya Kita Memilikinya .

Mulut sukar untuk meluah kan tapi hati nie ada lagi perasaan sayang . Nak buat mcm mana , ini semua takdir yang harus aku lalui ,seharusnya aku harus tabah menghadapinya . Dia pergi meninggalkan aku dalam sekelip mata. Tanpa khabar berita aku rasa di buang olehnya , Ya Allah kuatkan lah hati ku ini . 
Ramai yang ingin kebahagiaan dalam perhubungan dengan pasangan masing-masing tapi aku ?? Aku dapat merasai kebahagiaan itu hanya sementara , dia yang mengajar aku apa itu erti CINTA . Aku berusaha memulihkan hubungan kita kembali. tapi sedikit peluang pon kau tak beri , kerana ego mu yang sangat tinggi . INILAH LELAKII  !! Aku pasrah , aku redha apa yang berlaku semoga kau berbahagiaa dengan wanita yang lebih sempurna dimata kau :')


"Kadang-kadang kita terpaksa merelakan pemergiaan seseorang buakn kerana kita berhenti mencintainya , tetapi sebesar apa ushamu dia tetap tidak mencintai mu "



" Cintailah seseorang itu secara diam-diam, sepert kisah cinta suci Saidatina Fatimah R.A dan Saidina Ali K.W, yang akhirnya Allah pertemukan jua. Sesungguhnya mereka yang mencintai secara DIAM itu sedang BERJIHAD. Berjihad menentang KEHENDAK DIRI, menundukkan NAFSU HATI "


Aku tidak mengharap untuk menjadi orang TERPENTING dalam hidupmu kerana itu merupakan permintaan yang terlalu BESAR bagiku


Aku hanya berharap suatu hari nanti jika kau MELIHATKU, kau akan tersenyum dan berkata" Dialah orang yang selalu MENYAYANGIKU "

Dia yang ISTIMEWA itu ialah dia yang sentiasa di HATI & selalu mengingati kita dalam setiap DOANYA.

Namun jangan lupa HUKUM ALAM yang menyatakan MENCINTAI tidak semestinya MEMILIKI. Maka mengertilah kita sebenarnya kepunyaan yang MAHA ESA
SINCERELY YOURS EX :NORMAZLIYANA MADZLAN

1 comment: